fredag 14. september 2012

JEG HAR FÅTT EN AWARD

Jeg har fått min aller første award! Denne fikk jeg av snille LUCE  - Tusen takk!!! Ta en titt inn til henne og se på alt det flotte hun lager. Jeg er stor fan av stilen hennes og mangler jeg inspirasjon - så tar jeg bare en tur inn der :-)
.....og mens du er der så syns jeg du skal stikke innom bloggene til de andre hun har valgt å gi denne awarden til  :-)




Liebster er tysk og betyr "kjæreste" eller "elskede", men kan også bety "favoritt".
Ideen bak Liebster Award er å bringe mer oppmerksomhet rundt de bloggene som har mindre enn 200 følgere, og hjelpe dem på veien mot flere venner og følgere :o)

Reglene deres er som følger:

1. Show your thanks to the blogger who gave you the award by linking back to them.

2. Reveal your five picks for the award and let them know.

3. Post the award on your blog.

4. Bask in the love from the most supportive people on the blogshare-other bloggers.

5. Finally and the best rule of all..........have fun and spread the love!

Nå er det min tur til å gi denne awarden videre til 5 nye bloggere - har prøvd å velge noen som ikke har fått denne før - så ta en tur innom bloggene deres og se på alt det flotte de lager!

Elin - Er flink til å scrappe og jeg får mange hyggelige komentarer fra henne i bloggen min

Marie - Svenk scrapper som er UTROLIG flink. Oppdaget nettopp bloggen hennes  - ta en titt der

Mai-Britt - lager nydelige kort!!!

Scrappefruen - Kom nettopp over hennes blogg og digger stilen - her finner man mye inspirasjon!

Rannveig - En fantastisk flink scrapper! Har ikke sett noe fra henne på lenge og håper hun snart er i gang igjen!!








2 kommentarer:

  1. Åh, tusind tak for min første award og de fine ord. Så utroligt hyggeligt! Jeg skal sende den videre imorgen.

    SvarSlett