onsdag 25. april 2012

Våknet fra dvalen :-)

OK - Nå ser det virkelig ut som om det kanskje er på tur til å bli litt vårstemning ute. Den siste uken har vi hatt strålende sol fra skyfri himmel - og jeg kjenner virkelig at energien er på tur til bake. Det hjelper på humøret å se at de enorme mengdene med snø som kom sent i mars endelig begynner å minke. Det er ennå ski og akeføre i marka, men jeg kan gå tur på tørr asfalt og det DIGGER jeg!!! Har kastet meg over en ny forfatter - etter sterke overtalelser fra en venninne! Jeg er absolutt ikke noe KRIMelsker, og har lest svært lite i den genren. Nå har jeg pløyd gjennom de to første bøkerne til Camilla Läckberg Jeg tror jeg liker hennes måte å skrive på - den er i allefall lettlest. Det jeg liker best er at det handler om så mye mer en bare et krim-mysterie som skal løses. Man får både intriger, familieproblemer, kjærlighet og bli veldig godt kjent med hovedrollene i bøkene. Det jeg ikke liker så godt ( eller som er litt vanskelig å takle for min noe urolige hjerne ) er at der er så innmari mange personer involvert i hver bok. Jeg ble en stund utrolig forvirret :-) Spennende er de i alle fall og bok nr 3 ligger allerede klar på nattbordet!

1 kommentar:

  1. Artig at du blogger om bøker.

    Jeg er ikke så glad i henne som forfatter. Mangler liksom noe språklig for meg. Men plottene i bøkene er ofte bra.

    SvarSlett