tirsdag 24. januar 2012

Ferien i boks!

Da var årets ferie bestilt og betalt. Vi skal til Spania for tredje året på rad. I år drar vi til samme plass som i fjor - til Cabo Roig. Vi skal være der i over tre uker!!!! Gleder meg sinnsykt.




Cabo Roig ligger like sør for Torrevieja og er et fantastisk flott område for oss med barn. Der finner men alt: masse strender, basseng, restauranter, butikker, supermarkeder, kort vei til badeparker og fornøyelsesparker og til shopping i byen :-)

I år har vi leid dette huset som ligger nært stranden, har basseng og god plass til alle oss fem:-)



Selv om det er et halvt år til - så gleder ungene seg allerede og vi har virkelig noe å se frem til i disse vintermånedene.


DRØMME DRØMME DRØMME...........
Sitter og surfer både etter sommerklær og lavkarbo mat :-) Inne på bloggen til Charlotte - som er et eldorado for meg som akkurat har startet på lavkarbo så fant jeg link til noen aldeles flotte bikinier.

Victoria`s secred fant jeg disse to favorittene som jeg virkelig ønsker meg til sommeren.





Motivasjon til å fortsette på lavkarbo-livet mitt. Kanskje jeg snart klarer å starte med trening!!!


Nå skal jeg fortsette med drømme meg bort fremfor dataen :-) Ha en strålende kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar