tirsdag 29. mars 2011

Vegg med bilder


Jeg er kommet et steg videre i mitt oppussingsprosjekt. Satte i gang med å male gangen hvit og etter mange ukers manipulasjon/overtalelese fikk jeg mannen i huset til å innse at også trappen opp til loftet måtte være helt hvit. Han fikk seg en kjempejobb, men resultatet ble SÅ utrolig bra.

I denne gangen malte jeg en vegg brun. Det funket veldig bra og ble en fin kontrast til alt det hvite. Jeg har også kjøpt min første wallstickers som jeg har gnukket ( og gnukket og gnukket) på veggen. Hadde en tanke om at den kom til å bli fin over familiebildene som jeg skulle henge opp. Veggen har stått slik noen uker - ting tar nemlig litt tid i dette huset:-)

I dag er jeg hjemme med to av ungene og har fått printet ut og hengt opp masse bilder. Ikke akkurat helt nøyaktig, men bra til meg å være! Synes veggen ble superfin og jeg fryder meg hver gang jeg kaster et blikk bort på de fine bildene av skattene mine:-)

2 kommentarer: