lørdag 8. august 2009

Ferie


Da var vi kommet hjem etter to fantastiske uker på La Manga. Vi dro sammen med et vennepar og deres to småtroll. Vi leide leilighet privat og hadde egentlig ikke peiling på hvordan det var der vi skulle. Leiligheten leide vi bare noen dagen før vi skulle dra, så vi var veldig spente på hva som ventet oss. Vi kom til paradis:-) Jeg kan ennå ikke fatte at de går ann å være så heldig. Ferien ble helt perfekt! Vi hadde kort vei til både badestrand, resturanger og supermarket og eget basseng område som var helt fantastisk. Der var rent og pent og vi så hverken innsekter eller regn de dagene vi var der! 

Selvfølgelig ble det ikke tid til noe håndarbeid mens vi var der nede. Dagen etter at vi kom hjem tok jeg mot til meg og monterte genseren som jeg strikket ferdig før vi dro. Jeg plukket fram symaskinen som jeg har et anstrengt forhold til og fikk sydd rundt armhullene. Det er ikke gøy å klippe i noe man har strikket, men det gikk bra. Resultatet ble fint - og jeg håer hun som skal få den til jul passer den! Blir nok en stund til jeg strikker noe så stort igjenn!

Mønsteret til genseren heter "snøkrystall" og er fra et sandnes hefte. Jeg har strikket den i superwash fra Europris på pinner 3,5 og 4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar